7ENA EDICIÓ DEL CICLE DE CONCERTS DE JAZZ ALS
JARDI

Després d’un llarg parèntesis la Fundació Cuixart reprèn l’activitat obrint portes per acollir la que és la 7ena edició dels cicles de concerts de jazz que vàrem iniciar l’any 2014. Enguany amb l’esplèndida col·laboració d’Oriol Romaní qui ha programat aquest estiu amb 5 concerts repartits entre els mesos de juny, juliol, agost i setembre. El repertori d’aquesta proposta gira sempre entorn al Jazz Clàssic.

EXPOSICIÓ DE PINTURA AL TALLER CUIXART
A l’estiu a la fundació Cuixart es viu una atmósfera artística que acompanya les vetllades musicals durant les nits Jazz. Des del 2014 s’obren les portes del taller del pintor Modest Cuixart per oferir una exposició de pintura. Cada any es convida a un pintor que conviu en l’espai de treball de Cuixart.
Enguany, de manera inèdita, Andreu Buenafuente exposa la seva pintura.

VEURE POGRAMA