Archivo del Autor: admin

SPOK ,EL ARTISTA DE NEÓN, GANADOR DEL PINZELL DE CUIXART 2016

Share on TwitterShare via email

En la segunda edición del premio internacional, El Pinzell de Cuixart 2016 han  tenido relevancia las novedades, añadiendo tres nuevas categorías donde la Fundación ha premiado con su galardón la labor a favor del arte que llevan a cabo diferentes agentes … Sigue leyendo

Share on TwitterShare via email

CULTURA La Galeria Mayoral reivindica Modest Cuixart, de Dau al Set a l’informalisme ‘Cuixart. Geometria experimental’ recull 27 obres de l’artista i elements que n’il·lustren la biografia  Divendres  11.03.2016  02:00 La galeria Mayoral de Barcelona acaba d’inaugurar l’exposició ‘Cuixart. Geometria experimental’, una mostra que … Sigue leyendo

Publicado en Actualidad | Deja un comentario

Una exposició de Cuixart comissariada per l’últim membre de Dau al Set | BTVNOTICIES.cat

Share on TwitterShare via email

L’any 1948 un grup artístic català va crear la revista ‘Dau al Set’, de la qual va sorgir la primera i més important…

Publicado en Actualidad | Deja un comentario

Modest Cuixart i la seva etapa de “Daul al Set” a la galeria Mayoral de Barcelona amb l’exposició “CUIXART. Geometria experimental”

Share on TwitterShare via email

Mayoral presenta l’exposició “Cuixart. Geometria experimental” a Barcelona, realitzada amb la col·laboració de la Fundació Cuixart, familiars de l’artista i comissariada per Arnau Puig, filòsof i crític d’art del grup Dau al Set i l’últim testimoni del moviment artístic. Des … Sigue leyendo

Publicado en Actualidad | Deja un comentario

Como colaboración destacada, la Fundación Cuixart ha cedido una obra del artista Modest Cuixart, reinterpretada por el artista urbano J.Loca.

Share on TwitterShare via email

Sant Adrià, capital del arte urbano internacional Sant Adrià capital arte urbano internacional Sant Adrià. (Redacción).- Barcelona cuenta desde principios de julio con un nuevo templo del LAVANGUARDIA.COM

Dau al Set i molt més finalment al MNAC

Publicado en Actualidad | Deja un comentario

Èxit de públic al CCCB en l’entrega de premis “El Pinzell de Cuixart” en la seva primera edició

Share on TwitterShare via email

Gairebé 300 persones omplien quasi tots els seients del Hall del CCCB on es va celebrar la cerimònia d’entrega de premis de la 1ª edició dels premis “El pinzell de Cuixart”, que la Fundació Cuixart atorga en reconeixement a la … Sigue leyendo

CERIMÒNIA D’ENTREGA DE PREMIS “EL PINZELL DE CUIXART” AL CCCB

Share on TwitterShare via email

La Fundació Cuixart aposta per l ‘Street Art atorgant el primer premi que es concedeix en tot l’Estat a aquesta disciplina artística La cerimònia d’entrega de premis “El pinzell de Cuixart” tindrà lloc a les 19:30h , el mateix dia … Sigue leyendo

Mor Jordi Valls Rusiñol, president de la Fundació Cuixart

Share on TwitterShare via email

El president de la Fundació Cuixart va morir la nit de dimarts a casa seva, a Barcelona, a l’edat de 89 anys. Nascut el març de 1926 a Barcelona Jordi Valls, net-nebot de Santiago Rusiñol, coneix per  primera vegada a Modest … Sigue leyendo

Publicado en Actualidad | Deja un comentario

La Fundació Cuixart potencia la rellevància del grafitti atorgant la primera edició del premi “El Pinzell de Cuixart” a destacats artistes del Street Art.

Share on TwitterShare via email

Els premiats en aquesta primera edició són J.Loca, Fasim, Zosen Bandido i Kram, artistes de llarga i respectada trajectòria. El dijous 12 de febrer, a les 12h del migdia, se’ls podrà veure en plena acció intervenint amb el seu art … Sigue leyendo