Mor Jordi Valls Rusiñol, president de la Fundació Cuixart

El president de la Fundació Cuixart va morir la nit de dimarts a casa seva, a Barcelona, a l’edat de 89 anys.
Nascut el març de 1926 a Barcelona Jordi Valls, net-nebot de Santiago Rusiñol, coneix per  primera vegada a Modest Cuixart a Puigcerdà, sent tots dos  joves.

Es retroba amb Cuixart a Barcelona l’any 1980 i es converteix en el que seria el més important mecenes de l’artista.

Va ser un dels principals promotors que van impulsar la constitució de la Fundació, sent un dels fundadors l’any 1998.  Durant tots els anys seguents va ser-ne patró, a més de promotor.

També va cedir l’edifici de la placeta Montcada, a Barcelona, que fou seu de la Fundació des de l’any 98 fins l’any 2007. Aquest any 2007 va ser nomenat president de la Fundació fins el 2015.

Jordi Valls Rusiñol ha estat undels coleccionistesmés importants de l’obra de Cuixart.
Des de la Fundació Cuixart volem expresar l’ agraiment a la seva tasca durant tots aquests anys, així com el nostre condol i suport als seus familiars.