Aquest dissabte comença 4ª edició del Cicle Cultural Fundació Cuixart “THE ART FEST 2013”

En aquesta nova edició del Cicle Cultural d’estiu, la Fundació vol donar un reconeixement artístic a tots aquells creadors altruistes que no esperen l’atenció de les galeries per donar a conèixer la seva obra, i que expresen i comparteixen el seu art de manera espontània.

Cartell programació "The Art Fest 2013"

Per això, enguany, la Fundació Cuixart compte amb el suport dels col·lectius, K.O.GRAFF.X
SOMREGGAEFM, ENVOLVENTE,COMANDO ACCIÓN i JAZZ MEDITERRÀNIA, per la
programació que es podrà gaudir en els nostres espais durant l’estiu. Tot això des del  matí fins al capvespre dels caps de setmana de juliol i agost.
“THE ART FEST 2013″ suposa un estiu diferent i arriscat, dins de la programació cultural estiuenca de la Costa Brava, on s’hi podrà trobar:
- EXPOSICIÓ COL·LECTIVA D’ART URBÀ: Dins l’Espai Taller de la Fundació, artistes com PEZ, KRAM, OWEN i XUPET NEGRE, entre d’altres mostraran les seves obres sobre llenç, esbossos…, i faran una exhibició en directe per la inauguració del 6 de juliol, i d’altres accions, totes relacionades amb el món del graffiti.
- PROGRAMA FM EN DIRECTE: Emissió en directe a mans del equip de SOMREGGAEFM, amb una programació especial en directe des de la Fundació, els dissabtes de juliol i agost, per tota la Costa Brava.
- PICNICS MUSICALS: Dins del panorama de l’electrònica, música ‘”ambient” i “mínimal” que serviran de fons musical per petites degustacions de Dansa, Teatre,
Burlesque, Circ i actuacions diverses.
- MERCAT D’ESTIU: aparador per a nous artesans i creadors independents.
- KID ZONA: una zona lúdica especialment dissenyada per als més petits. Espai de Joc,
Música, Tallers i Activitats d’Expressió artística.

KOGRAFFX: És un col·lectiu artístic format en 2004 Per Kram i OWEN, reconeguts
artistes urbans de la ciutat de Barcelona, ​​involucrats en el món del graffiti des dels finals
dels 90.
SOMREGGAE FM: És un col·lectiu professional dedicat en cos i ànima a fer sonar la
millor muisca a la 106.6 de la FM omplint el buit de la freqüència modulada per donar el
lloc que mereixen tota una varietat de gèneres no comercials com el Reggae, Ska,
Rocksteady, Dancehall, Dubsteb, electroswing, Jazzhouse, sense oblidar  les últimes fussions i mestissatges de cultures i ritmes musicals, com per exemple el Rock RumbaReggaeFusion.
ENVOLVENTE: col·lectiu on l’escena electrònica i l’art espontani entren en simbiosi
per crea microclimes on el públic es deixi emportar.

COMANDO ACCIÓ: és una associació compromesa amb les arts escèniques per tots  els públics, treballant en l’àmbit del circ-teatre-dansa amb gran exigència estètica, artística i tècnica.
JAZZ MEDITERRÀNIA: Agenda de jazz consagrada a la Costa Brava, amb 10 anys d’
trajectòria amb especial participació artistes estil Nova Orleans o del jazz clàssic
panorama català,  i també comptant amb la presència d’artistes de l’escena jazzística
europea. Organitzat per Espai fòrum mediterrània i l’Assessorament d’Alain Guiu.