Arranca amb èxit “The Art Fest 2013″, el 4 Cicle Cultural de La Fundació Cuixart

L’Street Art i la música electrónica van ser els protagonistes de la inauguració d’aquest festival a Palafrugell, amb que la Fundació dedicada a Modest Cuixart canvia de rumb en aquesta 4 edició del Cicle Cutural, apostant per l’art jove i de carrer.

Veure vídeo graffiti inaugural de "The Art Fest2013"

Els artistes coneguts com  el Xupet Negre, Kram, Owen i Eledu van donar el tret de sortida de “The Art Fest 2013″ amb la realització d’un mural conjunt en un parell de parets del pati de la Fundació. L’obra va començar a les set del vespre i es va crear en directe davant del públic durant més de dues hores.

La festa havia començat al mig dia amb la música de SomreggaeFM, radio amb seu a S’Agaró i que emet per tot el Baix Empordà des del 106 de la Fm i per Internet. Es tracta d’una ràdio jove però amb molts seguidors, amb musica alternativa molt variada. Dissabte va estar emetent, com farà tots els caps de setmana, la seva programació en directe des del “The Art Fest 2013″, al pati de la Fundació, amb diversos dj de la casa punxant estils diferents.

Obra de el Xupet Negre, Owen, Kram i Eledu al taller de Modest Cuixart

Zona de refresc

A més del graffiti inaugural, al Taller de Modest Cuixart de la Fundació, podrà veures, mentre duri “The Art Fest 2013″, obra tant de Xupet Negre, Kram, Owen i Eledu, penjada sobre un plafó decorat amb graffiti per ells mateixos.

També hi haurà instalades cada setmana, parades d’artesania d’artistes locals, una zona de refresc consistent en un original i llamatiu cor vermell amb aspersors, així com un àrea destinada a massatges, a més d’una zona de lleure infantil amb elements destinats a desenvolupar el seu instint creatiu (kids zone).

Tota aquesta oferta es mantindrà cada cap de setmana fins el 8 de setembre, i s’alternarà també amb espectacles de circ (Karnival, Somrius & Moneli, Cabaret Noir, Tracey Ginsberg…), a més d’un parell de concerts de jazz com Ana Luna Quartet o el veterà Alan Guiu. Podeu anar seguint la informació puntual al Facebook de la Fundació o al Twitter i també a la Facebook creat especialment per “The Art Fest 2013″. L’entrada és gratuïta

Toni Priante Morató