Palafrugell ajuda la Fundació Cuixart a adequar la seva seu

Ofereix suport econòmic arran del conveni signat entre les dues institucions per potenciar les relacions

PALAFRUGELL | DDG L’Ajuntament de Palafrugell i la Fundació Cuixart han signat un

L´alcalde, Juli Fernández (esq.), amb Joan Cuixart, patró de la Fundació

L´alcalde, Juli Fernández (esq.), amb Joan Cuixart, patró de la Fundació.

conveni de col·laboració amb l’objectiu de potenciar la relació entre les dues institucions. D’aquesta manera, des del consistori s’ofereix un suport econòmic que es destinarà a l’adequació de les instal·lacions de la mateixa Fundació, la qual té dipositada la seva seu social al municipi de Palafrugell des de fa uns anys.
Amb el conveni, la Fundació Cuixart fa un pas endavant en la seva dedicació, sense ànim de lucre, a l’estudi de la figura i l’obra del pintor Modest Cuixart i a la protecció del seu llegat artístic i cultural, així com en la seva tasca de promoció i difusió de l’art català contemporani. Mentrestant, des de l’Ajuntament es fa una aposta per col·laborar amb les diferents fundacions del municipi i dóna suport a la dinamització cultural. La Fundació Cuixart, amb seu a Palafrugell, treballa per promoure el coneixement de l’obra de l’artista com una de les figures principals de l’art català del segle XX a tots els nivells: des del divulgatiu fins a l’universitari i científic.