Fes-te Amic!

Ser Amic de la Fundació Cuixart és formar part d’una comunitat  vinculada estretament a la Fundació, amants de l’art i la cultura.Ser Amic és viure de prop la programació de la Fundació, compartir espais de trobada, participar en activitats exclusives i tenir veu pròpia. Ser Amic és una oportunitat per aprendre i per créixer.

Fes-te Amic!

Associa’t amb l’art i la creativitat. Comparteix el nostre projecte. La Fundació Cuixart és una institució cultural de referencia que neix amb el propòsit d’apropar l’art contemporani a la societat, difondre i investigar l’obra de Modest Cuixart,educar  i fomentar la creació de nous talents. Com a institució privada amb voluntat de servei públic, la Fundació compta amb el suport d’institucions públiques i entitats privades.El programa de patrocini i mecenatge permet una vinculació amb la institució, adaptada a cada cas, i obtenir en agraïment avantatges significatius.

La Fundació Cuixart ofereix als Amics:

• Programa d’activitats i visites exclusives.
  • Seguiment de prop d’exposicions i projectes.
  • Entrada gratuïta a la Fundació amb acompanyant.
  • Invitacions a inauguracions
  • Maridatges i preus especials per ús d’espais.
  • Descomptes en llibres i objetes d’art.
  • Descompte del 50% en les activitats per a families i tallers.
  • 6 invitacions l’any per entrar a la Fundació.
  • Assessorament expertització d’obra gratuit.

Preu Amic : 40€ anuals

La reforma fiscal aprovada el novembre de 2015 beneficia clarament els denominats “micromecenatges” fixant una deducció de 75% als primers 150 € donats, ja que aquests constitueixen bona part de les aportacions de capital privat a les associacions i entitats sense ànim de lucre (des d’ara ENL). Aquesta quantitat es fixa en la base de la quantitat mitjana de les aportacions realitzades, principalment per particulars.